niedziela, 19 marca 2017

Wyprawka konika Made in China

 
Zostałam poproszona przez koleżankę z klasy o wykonanie derki dla konika. Marka nie jest mi znana, na brzuchu napisane ma ,,China". Guma, malowanie... lepiej nie mówić. Strzelam, że to siwek.
Ale co może ożywić plastikowego konika? Malowanie Dark Pegasusa, MetalfishArt, Magdaleny Wróblewskiej, Eskadalii Studio, Janka ze Stajni Hurricane lub Uli ze Stajni Tenebris. Realistyczne akcesoria Julii z SS Saddlery, Braymere, Janka ze Stajni Hurricane, Uli ze Stajni Tenebris made by me. Jutro (bo dziś niedziela) konieł z wyprawką wróci do właścicielki.



,,Naprawdę nie musisz udawać, że hajsu masz jak lodu. I tak nikt ci nie uwierzy" 



No i halterek w przybliżeniu:

Na poprzednich zdjęciach widać,  że nie jest związany. Tymczasowa właścicielka rumaka nie potrafi zawiązać kantaru sznurkowego ,,Oczywiście! Zrobiłaś za krótką część i wszystko zwalasz na mnie!"
Upssss...



Chwilowa posiadaczka najprawdopodobniej siwka czuwa, bo przecież nie można wypuszczać konia bez opieki w halterze!

A Wy co sądzicie o moim małych wypocinach? Chętnie poczytam Wasze opinie. Koniecznie piszcie, co poprawić!

PS Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione były telefonem (jak zwykle :P)

Zdjęcie tła autorstwa Piotra Potępy (kalendarz astronomiczny 2016, Gazeta Wyborcza)

24 komentarze:

  1. Haha, napisane to tak, że po prostu nadajesz się na główną gwiazdę reality show! Na pewno oczarujesz publiczność swoimi niepowtarzalnymi dialogami, mam Cię zgłosić do kolejnej części "Gwiezdnych Wojen"? :) Z takim poczuciem humoru :)
    Ja tu gadu-gadu o jakiś tam bzdetach, przyznaj, że pierwszą czynnością, zanim rozpiszę n/t byle czego to ocena zestawu. Wyszedł Ci bardzo ładnie, fajne, stonowane kolory. Tło z gazety, padłam xd
    Miejmy nadzieję, że właścicielce konika się zestaw spodoba, koniecznie zrelacjonuj sekunda po sekundzie, jak oddanie wyglądało :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i dzięki za komentarz na moim blogu :) Szybka jesteś :)
    Twoja fanka Emma, która też uwielbia poczucie humoru Hana Solo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz zobaczyć beznadziejnego aktora w fantastycznej sadze filmów to droga wolna :D
      Tło nie tyle co z gazety, ale z kalenadarza, który był dodatkiem do Wyborczej.
      Jutro opiszę Ci dokładnie jak wyglądało przekazanie czterokopytnego i akcesorii :)
      Nie ma za co!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. 1. Wchodząc do szkoły widzę właścicielkę patataja
      2. Wręczam jej rumaka z ekwipunkiem
      3. Idę do szatni się przebrać
      5. Podchodzi do mnie odbiorca i dziękuje oraz mówi, że wyszło ślicznie
      Szalone dostarczenie zamówienia xd

      Usuń
    2. Przecudnie to przedstawiłaś! <3

      Usuń
  3. Mam pytanie - jak masz tło, co zrobiłaś, by Ci tak nie latało, jak przewijasz myszką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz będę musiała dodać stronę ,,Kontakt" XD
      Po prostu ustawiłam tło w ,,projektancie motywów". Wybrałam grafikę i zapisałam...

      Usuń
  4. Jest dobrze :) Fajne połączenie kolorów i dobrze zrobiony halter. Mi się wydaje że ta maść to pseudo ciemno siwa... Chociaż nie wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Akurat czarny i biały to chyba najprostsze połączenie kolorów.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi derka i halterek ;) Ja nie mam cierpliwości do robienia takich maleństw, więc gratki.
    To tam u Was śnieg jeszcze nie stopniał? XD Bo tak biało na tych zdjęciach...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!
    Wata spisała się na medal XD
    Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo !
    Śliczna dereczka !
    Masz super bloga :)
    Będę zaglądać na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i realistyczny zestawik 😊 widać, że się starałaś. Masz super bloga, często będę wpadać 😃. Czekam do następnej notki 😄. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Halterek na takiego maluszka? Super! A derka chyba troszeczkę za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Według mojego kilkukrotnego wymierzenia długość jest w miarę dobra (czyli zapewne troszkę za duża). Możliwe, że niestety aparat troszeńkę derkę wydłużył (jakkolwiek to dziwnie nie brzmi). Chociaż zapewne jest tak, jak mówisz :)

      Usuń
  10. Czekam na kolejnego fantastycznego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw! Czarny z białym... takie INNE połączenie xD Ale na serio śliczne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zaszalałam z kolorkami 😂 Z chęcią wpadnę

      Usuń

Wkładam 100% siebie w każdy post i będzie mi miło jeśli dołożysz coś od siebie. Dzięki, że to czytasz, to ogromna motywacja do dalszej pracy.