poniedziałek, 3 kwietnia 2017

,,Pokaż Uszy"

Wiem, że ten blog nie jest bardzo popularny, jednak ktoś go odwiedza. Jeśli ktoś pierwszy raz słyszy o tej akcji i zechce ją wspomóc będę szczęśliwa :)
Jeśli chcesz wspomóc Fundację Tara wystarczy zrobić zdjęcie i oznaczyć je na Facebooku lub Instagramie #iskradlatary oraz #pokazuszy (bez polskich znaków oczywiście). Za każde zdjęcie Stajnia Iskra przeleje 50 groszy na rzecz Tary!


Proszę o pozostawienie bez komentarza ilości zakładek


Na co czekacie? Do roboty! Więcej szczegółów i informacji (m.in. jak zdjęcie ma wyglądać) znajdziecie tutaj:


Akcja trwa do końca miesiąca!


8 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej akcji i już widziałam ;)
    Jest służna i chyba wezmę udział mam nadzieję, żę jest trochę czasu bo muszę się wybrać do stajni i złapać mojego hucułka na pastwisku :D
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że udział wziąć warto, gdyż nas nic to nie kosztuje, a możemy pomóc. Akcja trwa do końca miesiąca :)

      Usuń
  2. Jakby to powiedzieć, zaliczam się do osób, które nie udostępniają zdjęcia swojej twarzy w Internecie. Może kiedyś, prawda jest taka, że bardzo bym chciała im pomóc. No i ani Facebook'a ani Instagrama nie mam, ew. Snapchat, ale z niego nie korzystam. Lecz życzę z całego serca, że im się uda osiągnąć to, co pragną. ;)
    Jak dla mnie Twój blog jest bardzo popularny, popatrz się na komentarze pod ostatnim postem i popatrz się na komentarze u mnie :)
    Pozdrawiam, życzę udanego dnia i zapraszam do mnie :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz pokazywać twarzy, wystarczy, że na pierwszym planie będą uszy konia. Parę przykładowych zdjęć, czasem z twarzą, czasem bez:
      https://m.facebook.com/hashtag/pokazuszy
      Zawsze można poprosić znajomego posiadającego konto na danym portalu społecznościowym o wstawienie naszego zdjęcia :) Również liczę, że uzbierają minimum taką kwotę, jaką planowali/życzyli sobie.
      Dziękuję! Już lecę.

      Usuń
  3. Chętnie bym wspomogła tą akcje, ale nie mam facebooka, instagrama, ani w sumie nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam powyżej można poprosić znajomego posiadającego konto na danym portalu społecznościowym o wstawienie naszego zdjęcia :)

      Usuń
  4. Fajna akcja, warto wziąść udział jeśli można pomóc
    a mój koń to uszy piękne ma więć czemu nie ?
    instgrama mam a w podobnych akcjach już brałam udział :D
    Fajny post bo dzięki nie mu dowiaduje się więcej osób.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wziąć udział warto na pewno. Jak wstaniesz zdjęcie to koniecznie podeślij linka! Koń, co piękne uszy posiada... strzelam, że o Ofisa chodzi :)
      Jeśli parę osób dzięki temu wpisowi dowie się o akcji będę szczęśliwa 🐴 Bloga już odwiedziałam i ślad po sobie zostawiłam...
      Pozdrawiam również

      Usuń

Wkładam 100% siebie w każdy post i będzie mi miło jeśli dołożysz coś od siebie. Dzięki, że to czytasz, to ogromna motywacja do dalszej pracy.