wtorek, 2 maja 2017

Inne zainteresowania

Mistrzowskie zdjęcie zrobione przeze mnie, zapewene z masą błędów o których nie wiem. Nie ma loga, zdjęcie obrabiane dawno, a ja jestem leniem i nie chce mi się poświęcić czterech minut na jego wstawienie. Jak znajdę chwilę (tłumacz się, że nie masz czasu) to podmienię na zdjęcie z jakże oryginalnym logiem.
Warto je mieć. Warto interesować się czymś innym niż tylko końmi. Czasem zdarzy się, że z powodów osobistych nie będziesz mógł przebywać z czterokopytnymi przyjaciółmi. Rysowanie, bieganie, pływanie, tworzenie miniatur tego akurat nie mogło zabraknąć. Życie bez tworzenia miniaturowych rzędów? Daj spokój!... jest tego naprawdę cała masa. Gdyby na małych, żółtych karteczkach ktoś chciał zapisać wszystko, czym można zająć się poza jeździectwem utonąłby w nich (chociaż prędzej odpadłaby mu ręka, heh).
Warto jest się zająć czymś innym, przestać myśleć o nieudanym treningu. Coś, co pozwoli Ci zrelaksować się i odpłynąć. Zająć się czymś, gdy nie jesteś w stajni lub szkole/pracy.
Sporty mogą być świetnym uzupełnieniem jazdy konnej, bo przecież mięśnie trzeba mieć! 💪
Rysowanie, wypełnienie kolorami tęczy lub nie tęczy kolorowanek pomaga się zrelaksować i nie ukrywajmy - po części wpływa to także na naszą wyobraźnię. Liczę, że nie dostaniesz nerwicy.
O miniaturach i kolekcjonerstwie wszelakich przedmiotów lepiej nie będę wspominać.
Czytanie książek pozwala zapomnieć o naszym smutnym, szarym świecie i również rozwija naszą wyobraźnię. Teraz nikt Ci nie powie, że nie możesz przeczytać wszystkich książek o jeździectwie.
Fotografia pozwala dostrzegać więcej szczegółów, dodatkowo często potrzebny jest refleks/szybka reakcja, co jest niezbędne w jeździe konnej. No i przyznać się! Czy ktoś tutaj nie chciał robić zdjęć koniom na poziomie Wiebke Haas (nie kojarzysz? Wujek Google zapewne pomoże). Nie potrzebna jest lustrzanka, zwykły telefon wystarczy. Nie potrzebny jest PhotoShop, programy takie jak PicasArt (na telefony) czy Be Funky (na telefony i strona internetowa) potrafią wiele z zdjęcia wyciągnąć. Istnieje jeszcze Snapseed, bardzo polecany, jednak nie przeze mnie, bo tej aplikacji nie ogarniam XD
Słuchanie muzyki. Ale tylko przez dobry głośnik. Tylko, jak nikogo nie ma w domu. Leżąc i myśląc co będzie dalej Czytając wybitne dzieła wybitnych polskich pisarzy takich jak Sienkiewicz czy Mickiewicz. Zwiadowcy? Hobbit? Wyścig Śmierci? Mogę wiedzieć co to?

A Wy jak spędzacie czas, gdy nie jesteście w stajni?

Ciepłej majówki!

Proszę wybaczyć, że tak krótko, jednak zabierając się za ten post myślałam, że więcej miejsca to zajmie. Zawsze można powiększyć czcionkę.

20 komentarzy:

  1. Ciekawy post, zdjęcie jest super (nie umiem robić takich zdjęć). Poza stajnią najczęściej czytam, gram w sso lub jeżdżę na rolkach. Jest bardzo dużo rzeczy, jednak najbardziej z nich lubię jeździć na treningi siatkówki. Post super. Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Zdjęcie to po prostu kwiatki i filtry, które sprawiają, że fota zbyt realistyczne nie jest :P

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie. Kiedy nie siedzę w stajni (co zdarza się rzadko :)) To czytam, rysuję, robię sesje zdjęciowe plastikowym konikom, które później zapychają mi telefon, jeżdżę na rowerze, no i piszę bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodzicie mi :) Zdjęcia figurek, które zajmują miejsce, bo i tak części nigdzie nie wstawisz... skąd ja to znam? No cóż, takie życie.

      Usuń
  3. Hehe X) Wymieniłaś w większości wszystko co ja robię kiedy nie jestem w stajni. Uwielbiam prace manualne, przez co niekiedy nie mogę się oderwać od kolorowanek ( przeważnie są to te antystresowe chociaż ja nie zwazam na to bo kocham kolorowanki) lub nie mogę przestać robić jakichkolwiek halterów, kantarow, derek, itp. na moje modele. Kocham również czytać ( mam już tyle książek że już mi brakuje półek), i ostatnio zabrałam się za Wiedźmina ( klasyk polskiej fantastyki! Aż nie wierzę że dopiero teraz się za to zabrałam). Super zdjęcie, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam tworzyć rzędy i akcesoria dla modeli koni, jednak czasem nie mam do tego cierpliwości. Mi też powoli zaczyna brakować miejsca na książki, jednak na szczęście istnieje coś takiego jak biblioteka i teraz właściwie nie kupuję książek wcale. Wiedźmin ciekawy powiadasz... będzie trzeba się za niego wziąć :P

      Usuń
  4. Jak zaczęłaś pisać "małych, żółtych.." już miałam w myślach dodane, zębów! c:
    Zdjęcie z klimatem, lubię takie ;)

    Odnośnie reszty, swego czasu > jak jeszcze miałam telefon zdalny robić zdjęcia, obecny.. no niekoniecznie to lubi < uwielbiałam robić zdjęcia Szajsungiem i obrabiać na IG! Ba, część tych zdjęć do dzisiaj znajduje swoje miejsce w moim serduszku. Muzyka, książki.. wspominaj dalej, to polubię Cię jeszcze bardziej, hah! Swoją drogą, czego słuchasz?
    Hobbita mieliśmy w szkole, a Wyścig Skorpionów jak już wiesz, miałam przyjemność czytać ostatnio, co serdecznie polecam i innym!
    Pozdrawiam i równie ciepłej majówki, mimo, że zbliża się już bliski - i niekoniecznie wyczekiwany - koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż odsłoniłam swoje małe, żółte zęby XD To zdjęcie akurat właśnie Szajsungiem zostało zrobione. Polubiaj, polubiaj hehe. Właściwie to do większości wokalistów, których uwielbiam trafiłam właśnie od Ciebie. Muszę podziękować za wspomnienie na Twoim blogu o Andym, bo zakochałam się od pierwszego wejrzenia. A tak poza tym to Green Day, Thirty Seconds To Mars, Three Days Grace, My Chemical Romance, Black Veil Brides, ew. 5 Seconds of Summer, Linkin Park, Hunter (tutaj zależy jakie utwory). Chyba nikogo nie pominęłam.

      Usuń
  5. Super post, to nic, że krótki heh... Ja nie jeżdżę konno ( nie mogę mam coś z kolanami...), ale kocham konie nad życie... Uwielbiam również jeździć na rolkach czy też grać w star stable, no i oczywiście robić zdjęcia ��. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że kiedyś będziesz mogła wsiąść na konia. Zawsze możesz po prostu spędzić czas z czterokopytnymi.
      Dobranoc!

      Usuń
  6. Ja natomiast bardzo lubię fotografować mojego psa, wtedy, gdy się razem bawimy. Mimo, że jestem jak większość moich koleżanek nastolatką nie mogę zrozumieć, jak można się tak zachwycać końmi (pytanie na moim poziomie - jak można się tak zachwycać filmami)? Lubię je, ale tej miłości nie rozumiem, może przez to, że mało czasu z nimi spędzam? Czytanie jest rewelacyjne, ale jeśli chodzi o lektury - wybaczcie, ale wolę już książkę, która ma 12 stron. "Hobbit", chyba obok "Ani z Zielonego Wzgórza" moja ulubiona, da się przełknąć, film mi się podobał :) (mówi to osoba, która nie oglądała "Władcy Pierścieni")
    A filmy to też fajna sprawa <3
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie? :) Życzę słonecznego dnia, nie tak, jak u mnie - nie warto przebywać teraz u mnie na polu!
    Emma <3

    P.S. To Twoje zdjęcie to jakieś arcydzieło po prostu, może to dziwnie zabrzmieć, lecz naprawdę jest piękne, podoba mi się styl, jaki wybierasz w tej dziedzinie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że miłości do koni nie ma co szukać na siłę. Już, zaraz, zaraz chwilkę :) Musi mi się załadować.
      Jeju, jak miło... :*

      Usuń
  7. Czy jest jakaś możliwość skontaktowania się z Tobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Możesz napisać na maila wbryczesach@gmail.com lub na Messengerze (mogę podać na mailu).

      Usuń
  8. Halo? Jest tu kto?
    Dla informacji - nie mam kogo prawie komentować.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem. Nowy post prawie gotowy, muszę tylko zdjęcia obrobić.

      Usuń
  9. Oj tak,całkowicie się z tobą zgadzam :)
    Jeździectwo jest moją pasją,jednak jeżeli miałabym się trudzić tylko nim prędko bym zwariowała. Może brzmi to dziwnie,bo przecież jeździectwo powinno być przyjemnością,jednak właśnie tak jak napisałaś trzeba zająć się czymś,żeby zapomnieć np.: o nieudanych treningach,oderwać myśli od ciągłego analizowania błędów i postępów z koniem. Dla mnie takimi odskoczniami jest fotografia,muzyka,modelarstwo konne,tworzenie rzędów,rysowanie. Co do fotografii to absolutnie się z tobą zgadzam,jeżeli mamy chęci i pomysły na zdjęcia nie potrzebujemy nie wiadomo jak drogich sprzętów i programów :)
    Tak na marginesie to zdjęcie świetne,bardzo klimatyczne.
    Pozdrawiam!!!
    http://greenhillstableproduction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi <3 Jak to mówią ,,Co za dużo, to niezdrowo" :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń

Wkładam 100% siebie w każdy post i będzie mi miło jeśli dołożysz coś od siebie. Dzięki, że to czytasz, to ogromna motywacja do dalszej pracy.